jag har bara ett ord att säga.. TENTA!

GALET! vad jag har pluggat på sista tiden! trodde fan inte man kunde plugga så mycket som jag hgjort sista veckan.. är så trött på plugget us å jag vet inte vart jag ska ta vägen :p

Hade tentaq i tisdags så heeeela helgen gick åt till att plugga och glo lite på film med min tillfälliga roomie andré!

Har nästan bara kollat danskt i helgen.. blinkande lykter och Pusher triologin.. lite House, Stockholm Boogie och Pineaplle express blev det också..

Fysik är intressant har jag kommit fram till.. men fruktansvärt tråkigt att plugga och läsa det på engelska... :p

Är fan stolt över hur mycket jag ändå fattar av min milstrjocka fysikbok på engelska och tjockare är biologiboken vi ska läsa nästa kurs.. jiiises I'm gonna die!

Om en vecka den här tiden är jag i New York vilket ska bli sinnessjukt skönt.. hoppas att jag kan koppla bort allt här hemma och bara tänka på mig själv och inte bry mig om all skit.. börjar tröttna nu är fruktansvärt frustrerad över en hel del saker..

Vill tacka mina älskade vänner som orkar lyssna på mitt ständiga gnäll.. framförallt Siri! Du är en ängel med stort Ä!

Tack André också som gör sitt bästa för att stötta mig, hjälpa mig med skolan och pigga upp mig när jag är nere!

Vad skulle man egentligen göra utan vänner.. man skulle nog deppa ihop jävligt snabbt! Elin min sötnos har kommit hem frn Thailand också.. saknar alla så mycket känns som jag inte varit hemma på hundra år fast det bara gått typ 2 veckor:p haha blir j inte nästa helg heller eftersom jag slirar runt på NYs gator då ;)

Snart fotbollspremiär också.. ska bli så underbart skönt att få gå å skrika av sig igen och bara njuta av fotboll, öl och trevligt sällskap i ett halvår till :)

Hoppas alla är lika taggade som jag!


Imorrn har jag energidebatt och får tillbaka tentan.. döden vad jobbigt!!

Sen blir dte iofs umgåps lite med Tomas och tentafest dessutom vilket kommer bli grymt skoj :)


pöss på er! <3



Siri är Sossos hjärtas lååååga! <3


Den här låten är mitt liv just nu..  http://www.youtube.com/watch?v=dw3UrevVH2A


Kommentarer
Postat av: Anonym

Guuuu vad ni är söööta - puss på er! XXX

2009-03-05 @ 22:22:55
Postat av: volle

uppdatera mera!!!! :D

2009-04-06 @ 20:38:33
URL: http://postproduktiv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0