wooop wooop

Så var det helg igen..

André har ju flyttat in till mig nu.. ganksa mysigt med lite sällskap även om han är lite jätte knäpp.

I skolan läser vi massa fysik just nu, jävligt jobbigt med engelsk fysikspråk svårt som fan! Men men jag tuffar på! ska snart läs alite mer om mörk materia eftersom jag ska redovisa det på måndag :o DET ÄR FAN INGEN SOM VET VAD DET ÄR!! men men det går säkert bra:p

Nu är det bara 2 veckor och 4 dagar till vi åker till New York :) wohoooo

I fredags kom Malin(lillasyster) på besök till mig i Uppsala :) det var mysigt! Vi lagade god fredagsmysmiddag, badade bastu och kollade på Happy feet och Walk the line! :D

Mysigt att umgås lite med syrran, det händer inte så ofta.. I lördags degade vi lite på morgonen sen drog vi tillbaka till sthlm.. Jag hämtade lite varmare kläder och begav mig till Siri för att gå en långpromenad :) trevligt som fan i det härliga vädret och skönt att få umgå slite med siri också :)

Sen körde jag mammi och pappi till stan för de skulle supa som svin :P

Siri och jag käkade middag hemma hos mig och kollade melodifestivalen sen drog jag till fernando på inflyttningsfest :)

Det var trevligt som fan att träffa boisen igen och hoppas att alla kommer på bastuparty hos mig om några helger :) :)

Snart är det dags för Allsvenskan och A att komma hem också :) längtar som faaan det finns inte ord!!

Ha det gött sweetiepies :)
pussisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0