Likgiltigt

Igår var roligaste lektionen hittils i skolan.. vi fick labba massa :)

Kul att få leka av sig lite och inte bara sitta på föreläsningar hela tiden som vi gjort i två veckors tid!

Jag hade en riktig RIIIIIKTIG downperiod igår.. Jobbigt när man inte riktigt har tid att vara nedstämd och orklös.. jag måste plugga nu innan tentan på tisdag så jag klarar godkänt men när man är ledsen och nere går det inte att plugga, det går verkligen inte!

Så jag pratade i telefon massa med siri och sen blev det lite bättre.. men inget plugg för det.. det blev Alans och fotboll istället.. Najs att få kolla lite fotboll även om det var på tv.. fotboll är bäst IRL!

Men men.. Inter - Man. United spelade lika vilket alla säkert vet men det var en helt ok match att titta på! Nu är ju fotbollsabstinensen dock ännu större.. haha men men..

Jag har nog lite sällskapsabstinens också.. även om andré typ är här varje dag och bor här så kännet jag mig ändå sällskapssjuk.. jag vet inte varför sjukt irriterande!

Idag har vi fixat klart allt inför lektionen vi ska hålla imorrn och sen åkte jag och pluggade lite och köpte garn.. JAAA, garn.. jag ska sticka ett par strumpor tänkte jag :) mysigt

Ikväll blir det nog Alans igen antar jag.. Har inget bättre för mig.. klarar inte av att sitta hemma själv och deppa..
Jag känne rinte för mycket nu vilket är megajobbigt jag vill bara åka till New York och ha lite ledigt.. ingen stress för en gång skull..

GLAD NYHET:
Min bil behöver inte dö.. :p ska lämna in den på verkstan på måndag för jag har världens bästa mamma och pappa som hjälper mig med ekonomin!

Tack mammi och pappi ♥

Nu ska jag ta det lite lugnt och kankse läsa lite fysik.. handla måste jag göra också.. har ingen mat hemma:P

Kram kram

Kommentarer
Postat av: mamsen

Varsågod snuttis, jag räknar med att du ska ta hand om mig när jag blir gammal och skruttig ;o) Pusspåre XXX

2009-02-25 @ 20:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0