Avskedad från Örebro?

--- Detta inlägg tillängnas Pelliiii ---

Så, nu har jag latat mig färdigt! NU är det dags att ta tag i bloggandet igen!

Jag har börjat nu kurs, naturkunskap.. shiiit världens minsta klass, 8 pers. Ganksa skönt men dte märks verkligen om man sover eller latar sig, inte bra.. :p

I helgen drog jag med bästis festis siri till Örebro för ett återbesök på Millencollin Open! Det var megaguldkul! Jag drog hem till sthlm efter skolan i fredags, käkade middag med familjen och packade sedan över min väska från min bil till pappas för att förbereda avresa mot örebro! Jag hämtade upp Sirrpan och sen bar det av!! woooop wooooop

När vi kom till en annan del av köping skulle vi ta en paushamburgare men de som jobbade där var lika sega som tobbe (i en annan del av köping) är bitter så vi hoppade in i värmen i bilen igen och puttrade vidare. Kallt så inåt helvete var det både i köping och örebro! Tillslut var vi iaf framme hos Maurice i Örebro och träffade hans coola laser schyssta morsa :)

Utgång med örebroskateare och finneskateare stod på listan och sagt och gjort!
Mysig stämmning följdes av matkrig på Donken och avskedning från Örebro! Men inte gav vi upp för det! vi knatade hem i -17 grader för att få köldskador på benen och kunna vila upp sig lite inför finaldagen!

I lördags när jag vaknade i ett megavarmt vardagsrum gick jag upp och fick till min lycka se att Maurices mammi fixat frukost åt oss, eller snarare brunch, när hon märkte att vi vaknat öste hon på oss mat! Man skulle nästan kuna tro att hon planerade att äta upp oss och därför gödde oss!!

Skit samma... vi begav oss till skatetävlingen och hade vääääärldens bästa dag!! Finns fan inget bättre än att träffa massa gamla kompisar och mysa till det lite bland svettiga skateare :) Å bäbis ska en av dom få också GRATTIS E!!!

Efter sista finalen var det hemrush för att byta om och käka lite innan efterfesten! LASERKUL :)

Döbra helg har jag haft!! Saknar dock Thaipojken mycket mycket mycket! :S Men han komem rhem snart så jag få¨r prata med honom på riktigt!

Ååå förresten MÅSTE säga att jag är grym :p har börjat träna igen och känns så jävla bra! =)

Massa kärlek och grattis på alla hjärtans dag i efterskott på er!

Over and out.. / S

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan trångslida, det är för långt, pallar inte läsa det

2009-02-18 @ 18:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0