Abstinens 3000

AAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!

Jag dör snart om jag inte får gå på fotboll!

Här går jag i friden och fröjden påväg till gymmet så kommer det massa djurgårdslåtar på mp3n!!

Jag har nog sällan kört så hårt på gymmet.. blev så sjukt peppad!

ge mig Allsvenskan 2009 NUUUU!! :)

För er som undrar gick presentationen av mörk materia bra idag.. nu är det bara att ladda om för VFU och Tenta nästa tisdag.. Ge mig fotboll så jag orkar leva livet som jag borde!

Vad händer om man får för mycket abstinens av någonting? Om jag tillexempels saknar någon eller någonting så mycket så det känns som att min kropp ska slitas i tusen bitar, kommer jag gå av på mitten tillslut???

FOTBOLL OCH KÄRLEK ÅT FOLKET!!!

För övrigt jag den här låten mig ett härligt skratt och en glad väg till gymmet :p

O.B.S Lyssna på heeeela låten.. underbar text :)

http://www.youtube.com/watch?v=IwHZUYwvUcA

PEACE!  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0