TRÅÅÅÅÅÅKIG DAG!

hahaha... jag har underkläder hängandes överallt i lägenheten ser snyggt ut ska nog göra konst av det!

Idag böjade jag klockan 8 med nån jävla obligatorisk skitföreläsning/temaförmiddag med komunen!! bläääääääääääääää kan det bli tråkigare :o

Vi va i aulan första timmen varpå jag tror jag somnade 5 ggr.. sen satt vi i olika klassrum och halvsov allihopa tror jag men i fick iaf fika.. macka och kaffe :)

Fikan var i princip höjdpunkten av dagen.. wohooo

efter temaförmiddan åkte jag tillbaka till praktiken och fick reda på att jag inte alls skulle ha varit med på idrottslektionen som jag trodd utan jag ska vara med på idrotten hela dagen både imorrn och på fredag:O Så jag hade åkt till praktiken i onödan.. passade på att plugga lite för att sen dra en sväng förbi Maxi och inhandlade en vaniljmunk och ströbröd :p

Vanlijmunken va naaajs! När jag kom hem var jag världens duktigaste människa och tvättade, städade, lagade massa pannbiff (som inte såg så goda ut men var jättegoda), kom på att jag hade glömt tvätt aissa saker.. gick och slänge in lite mer tvätt och nu är jag hemma igen och viker kläder:p JÄÄÄKLAR vad jag har varit duktig idag :)

Det har snöat massa id´kväll men nu regnar det typ.. konstigt det där med väder.. jag tror jag ska bli vädergud och bestämma vad det ska vara för väder!! jag skulle passa som det :p

det är mysigt med snö kan ingen mysa med mig.. snö är så kallt att mysa med!


dagens låt: http://www.youtube.com/watch?v=vpTZjCfgUJ0


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0