Strömavbrott 3000

VAR FAN ÄR VATTENFALL! den frågan ställer jag mig när jag sitte rhär bland massa värmeljus och huttrar.. Strömmen gick för tre timmar sen.. nej nu blev det ljust.. faaaaan det försvann!

jävla skitväder som förstör för mig! Men lite mysigt har det varit jag och killarna i korridoren har suttit och spelat poker med massa värmeljus på borden och musik från min mp3 i mina högtalare som går på batterier.. helt ok första timmen men sen blev det tråkigt.. Jag ringde maria för att fråga vad hon gjorde.. hon somnade åtta så hon hade ingen aning om att det var strömavbrott.. men när hon ändå var vaken fick hon följa med mig ut till bilen för att försöka gräva ut den.. och det gick ganska bra faktiskt :) den är jättefin nu så hoppas fan på att det inte komme rmer snö inatt.. Detr har råsnöat och blåst som fan idag hela dagen och inte en jävel har plogat vägen så det var dunderhalt att åka hem från skolan.. Imorse var det bara att borsta av bilen och åka iväg med min fina bil men bussarn ahade storaproblem :p

Det var snöbollskrig bland alla som inte hade någon el vilket är hälften av alla höghus här och det är en jävla massa människor vill jag lova! måste ha sätt roligt ut :)

fyfaan för vattenfall!!! nu är det fan kallt här asså.. ska nog hoppa ner under täcket och försöka sova och hoppas på att det finns el imorrn bitti..

Vilken lyx med el egentligen..


Såhär såg det ut från mitt fönster idag kl 14


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0