Sthlm t/r

Jag måste bara börja med att berömma mig själv! Jag har fan varit duktig på att skriva blogg tycker jag =)

Igår gick jag på föreläsning om konflikthantering på morgonen.. riktigt intressant men det var bara jag, Karin, Micke, Kim och Anna E från klassen som var där :p

Maria ringde mig kl 03.30 i tisdags morse, då strömmen fortfarande inte hade kommit tillbaka och hade låst sig själv ute så det var bara att slänga på sig kläder gå ner och öppna åt henne och sen vara lite gästvänlig och bjuda in henne.. det jobbiga var bara att eftersom strömmen inte funkade fick vi gå upp alla 7 trapper :o fyfan det va inte kul asså.. nyvaken och allt. Men men lite sovsällskap fick jag ju för en gång skull :)

Vaknade kl 07.00 av att klockan ringde men strömmen hade fortfarande inte kommit tillbaka.. efter 10 min sattes tv:n på så då var strömmen tillbaka.. jippieee!
Maria pallade inte gå på föreläsningen så jag lät henne vara kvar tills jag kom hem efter föreläsningen, då packade jag mina saker och begav mig hemåt mot sthlm. Jag kom hem och pluggade lite sen åkte jag och träffades S och E! S var lite trött så vi käkade och sen åkte hon hem men jag och tappra E begav oss vidare mot Skeppan.. Skeppan, Skeppan ge mig en sång ;)

Vi satt dä i typ 2 h och sen begav vi oss hemåt.. När tunnelbanan kom så gick Volle av men jag såg inte det men E sa att det var han så jag ropade men inget hände ;) när vi kom till Tekniska såg jag att jag fått sms från han, han är sjuk stackarn :(

Iaf idag gick jag upp vid 10 :O jag var dödstrött tror jag sov för mycket.. Idag har jag kört min syster till ksolan, pluggat, kollat på tv, pluggat, suttit vid datorn, pluggat o.s.v... Gick ut på promenad med mamma efetr maten det var mysigt :)

Nu är jag tillbaka i Uppsala och ska väl läsa lite till har dugga imorrn.. huaa.. jag vill inte

Men dramalektionen är iaf inställd så jag har lite tid att plugga imorrn också :p Naaaajs

Nu blir det läsa lite sen sova.. HAHA fick sms från syrran nu.. hon undrade om jag kund ehämta henne hos N.. hon vet nog inte att jag är i Uppsala:p

Aaah just det glömde berätta det viktigaste DIF vann med 4-2 i måndags =) på lördag blir det hockey för hela slanten!!

Kommentarer
Postat av: María

tack igen för jag kunde klampa in i din säng mitt i natten :)

2008-11-26 @ 23:14:40
URL: http://marialatina.blogg.se/
Postat av: Roland Söderort

Konfliktshantering? ta en valium och några vitryssar bara tihi

2008-11-26 @ 23:18:33
Postat av: Anonym

haha vi borde alltid kalla varandra efter första bokstaven kära S!

2008-11-27 @ 22:00:24
Postat av: V

hehe så fick jag va med åxå jiihaaa :D hehe!

2008-12-02 @ 10:17:29
URL: http://www.youtube.com/jonathanvolle

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0