Sämsta bästa dagen på länge!

Gårdagen började superduper bra och allt var frid och fröjd.. senare mot kvällen begav jag mig till Biff för att fira honom med förfest =) Jag tog min vackra blålila kasse och begav mig in mot stan.

På T-centralen mötte jag upp André bebis och vi åkte vidare till Biff!

Väl hos Biff blev det lite reunion från gymnasiet.. jag älskar när gamla kompisar från gymnasiet fyller år då får man träffa alla gamla kompisar :)

S och E hörde av sig och undrade om vi skulle mötas upp för de ville ju också träffa alla söta killar som jag umgicks med :) haha Så vi försökte styra upp någonting men som vanligt vill eingen annan gå till Skeppan dit dom skulle så jag drag dit och mötte dom innan de andra åkte in mot stan..

När jag väl kom till skeppan fick jag träffa siri, emmi, viktor och johanna. Johanna känner tydligen Nilo så hon kom också dit.. så kom vi fram till att hon känner min syster :)  Sen kom alla söta festprissar från biff till skeppan också men hans flickväns kompis var liteför full så hon fick inte komma in.. hahahahhaa
Andre var borta så jag försökte få honom att komma till skeppan men han tappade nog bort sig i sina egna tankar.. :p

Helt plötsligt.. så försvanna alla mina bästa kompis.. hejdå vi drar lixom! Alla av dom vet att jag inte har massa pengar och kan springa med överallt med inträde och hej och hå.. NAAAAAAAJS nu satt jag där kvarlämnad med Albin och hmm.. Mattias? kanske han heter.. det blev jättejobbigt och jag kände mig så jävla övergiven och LÄMNAD!! fyfaan
Jag komme rhem varje helg typ för att jag saknar mina kompisar och vill träffa dom men aja..

Som tur är har jag en bra syster som försökte rädda situationen genom att tvinga mig till solna och solnakrog för att bli lite uppiggad av lite söta kompisar.. Jo men det funkade väl hyffsat var längesen jag träffade så många av dem samtidigt:p Jag, syrran och N tog taxi hem.. där kom vi fram till att vi ska grilla katten till middag någon dag:p neeeeeeeeej usch nej.. vi kom fram till att vi nog ska gå ut idag! ovanligt ;) haha

Tack syrran för att du räddade min natt!! <3

Min 20års dag :)


Kommentarer
Postat av: Roland Söderort

Det var en fin klänning du hade S, gillar den (Y)

2008-11-15 @ 14:24:45
Postat av: Roland Söderort

"Det är bättre att vara en soldats änka, än en ynkryggs hustru."



– Shakespeare

2008-11-16 @ 12:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0