Så var det dags igen....

Jahaja! Då var det dags igen.. mina damer och herrar!! ETT NYTT FÖRSÖK TILL EN BLOGG!
Orsaken till att jag har gått och blivit så vansinnig att jag faktiskt försöker.. igen.. är inte för att jag har sprungit in i en vägg utan för att jag nu i Uppsala har så jävla tråkigt emellanåt att jag måste underhålla mig med någonting.
Håll tummarna för att jag kanske lägegr in fler än tre inlägg den här gången =P

Idag började jag skolan kl 9.15.. jag var så sjukt trött i morse så jag snoozade typ en timme.
När jag väl kämpade mig upp käkade jag frukost (jag har blivit grym på att äta frukost ordentligt) och snackade med mammi på msn:D

När jag skulle åka till skolan så had ejag lovat både Johan och Maria att de skulle få åka med mig till skolan.. jag ringde maria när jag var påväg till bilen för hon var inte där vi brukar ses, alltså utanför mig.. hon hade försovit sig och johan kom springande till bilen efter ett tag så det var bara för honom att hoppa in så vi kund ehmta upp Maria.

Skolan började med dramalektion. Det var SJUUUUUKT ROLIGT! jag skrattade så jag började gråta flera gånger :P vi lekte pepparkakskull och gjorde namnlek.. sen gjord evi olika värderingsövningar och sammarbetsövningar.. ROLIGT ROLIGT ROLIGT! =)

Sen hade vi en tråkig lektion.. eller nej.. den va helt ok.. vi gjorde lite roliga övningar så vi fick skratta mycket där också..

det har varit en skratt-dag idag =)  trevligt!

Jag och johan planerade idag i skolan att christian skulle ta med sitt tv-spel till mig så vi kunde lira tv-spel eftersom vi har lärt oss alla frågor på tv.. svaret på alla frågor är... GEORGE CLOONEY!!

Men christian verkar ha ändrat sig och ska gå ut istället.. nu får jag väl hitta på nått annat ikväll typ sitta här framför datorn och häcka som vanligt :(
JAG HATAR ATT HA TRÅKIGT!! usch usch usch

Igår fyllde Biff 20 år!! grattis grattis big friend :)
Med tanke på Biff så ska André vara med på tv ikväll:p hahaha HÖÖK kl 21.00 i 1an =)  min babe! <3
Han muckar 28e wohoooooo PAAAARTYYY

usch jag vill ha pengar! pengar är bra men fan ad man inte har pengar som student. Jag vill ju också gå ut och parta som alla andra här :(    Jag kommer dö ensam och övergiven!!

Ingen hockey hemma i helegn heller :( Men imorrn ska jag nog till Biff och fira honom och André kommer hem över helgen.. wiiiie.. måste fixa ligg till honom! och till mig med för den delen:p

Shiiiiiiiiiiiit! förresten! jag har inte fått tillbaka min minirapport än.. och enligt Donna, som har pratat med Laura(vår lärare), så har alla de som inte fått tillbaka minirapporten än fått minst godkänt :) wohooooooooo

Nej slutar jag babbla för idag och lägegr upp en skön bild från förra dramalektionen (då läraren inte kom) där jag har rotat igenom utklädningslådan och klätt mig som prussiluskan
Då Maria var oootroligt snäll och tog bilden på mig när jag asgarvar mest i hela världen ser jag exakt ut som ett cp..
naaaaaaaaaaaajs :)

cp-prussiluskan it is!


puss och hej!

Kommentarer
Postat av: Roland Söderort

hihi jag tog din bloggs oskuld



voff

2008-11-13 @ 18:46:28
Postat av: sosso

du är ju knäppis också!

2008-11-13 @ 18:55:55
Postat av: María

du e verkligen såååååå heet på den bilden haha :P

2008-11-13 @ 19:41:56
URL: http://marialatina.blogg.se/
Postat av: sosso

HAHAHAHA i knoooow

2008-11-13 @ 19:44:05
URL: http://idiotsosso.blogg.se/
Postat av: Roland Söderort

på gränsen till milf på den där bilden alltså, men vad fan rositan var slut på bolaget idag fy fan vilken abstinens gick ju knappt att att dra en thai

2008-11-13 @ 22:39:14
Postat av: fläcken

haha trångslida bloggar, kommer läsa den varje dag nu :P

2008-11-13 @ 23:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0