Parkeringsböter my ass!

Idag började min VFU eller i lekmannatermer.. praktik.. är på samma skola som förra gången..
Så jäääävla tråkigt med praktik man gör ju ingenting jag blir uttråkad 3000 kommer fan röva bort en unge snart så det händer nått!! :O

Vaknade med solen i ögonen i morse.. naajs.. varmt tänkte jag.. men när jag klev utanför dörren så höll jag på att dö iskalltsåinihelvete-döden! Fyfan! det börjar bli vinter nu.. varför kommer inte snön :(

När jag kom hem från praktiken var jag megadödstrött och tänkte sova lite men det gick inte det va ju simpson på tv:p
Lagade mat och snackade med elin på telefon - saknar henne! <3

När jag pratade med elin började luderchristian tjata om att jag skulle leka med han så jag gav upp efter ett tag och åkte dit.. kollade fotbollsgalan.. Zlatan vann allt man kunde vinna typ.. fulzlatan!

Dags att åka hem och jag begav mig ner mot bilen i friden och fröjden men vafan var det! När jag kom fram till bilen hade jag fått en parkeringsböte.. PÅ CHRISTIANS PLATS!! as!! vilka idioter alla lapplisor borde skjutas! ÄCKEL!

aja det fixar sig väl det är ju förfan hans plats!

Nu ska jag sörja min böter och sen ska jag försöka sova.. blir nog lite scrubs först:p



tjipp



 


Kommentarer
Postat av: Roland Söderort

http://www.youtube.com/watch?v=tOQ6puqk9gY



BJUDER PÅ DEN! LEV OCH NJUT

2008-11-18 @ 18:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0