Lycka!

Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit!! fick precs reda på att jag fått VG på både minirapporten och Genusrapporten =) världens gladaste människa just nu!

Jag vaknade i morse och kollade min minirapport.. då hade jag fått VG!! =)'

käkade snackade skit med folk och skulle sen dra till skolan.. Då fick jag ett sms från Emmi.. hon har köpt lägenhet :) grattis gumman!! helt otrolug dag hittils har det varit en jävligt bra dag.. aah förutom vädret då som är helt värdelöst men men.. efter regn kommer solsken!

Nu gosar jag med katten, han är så sööööt min bebis :)

André är sämst han skulle ju vara med på tv igår det såg jag ingenting av:P hahaha
Hemma i sthlm i helgen.. eller iaf ikväll..
Ikväll blir det förkrök hos Biff sen får vi se vart det bär av!


Biff min babe
Ska vi tejpa ihop honom igen?

Hahahahaha ska vi tejpa ihop honom igen? =)





Kommentarer
Postat av: Roland Södeort

Dagens fråga:



Rosita eller Marinella?

2008-11-14 @ 22:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0