Lammkött för fan!

B-L-O-S-S-A    B-L-O-S-S-A   B-L-O-S-S-A glöggen heter B-L-O-S-S-A!!


jag funderar på att ha glöggprovning hos mig när det börjar närma sig jul! någon som vill komma?


Igår kväll var jag så grymt duktig å städade och fixade och donade, men sova gick inte trots att jag slet ut mig totalt! haha
Jag försökte t.o.m att läsa massa skit skolböcker.. då blev jag dödstrött och skulle sova.. MEN NEEEJ!
Jag ska döda min granne! Han kollar alltid på nån jävla pang-pang film varje gång jag ska sova så det låter som hela rummet exploderar jävla mongo!

När jag kom till praktiken i morse undrade en unge i 9an om jag haft en skön och vild natt för att jag såg så trött ut :O VAFAAAN! jävla ungar så kan dom ju inte säga!

Jag var med en klass i 9an på deras idrottslektion.. den klassen är hockey och dansklass så de var duktiga på idrott.. jobbigt när jag är påväg till bilen och samma unge som frågade om natten skrek ut till sina kompisar att jag hade knullat hela natten.. skitunge! Så utbrister en av de andra killarna.. jag hade inte bangat på henne.. VAAAAAAAAAA!! :o:o
UUUUUSCH jag gillar inte lammkött.. blääääääää tvitvitviii

Depp som fan är jag idag också.. vill gå på hockey! flera som hört av sig idag och kollat om jag ska gå på hockeyn.. jag vill verkligen verkligen det.. faaaan jag blir jättedepp när jag inte kan gå :(


DET FINNS BARA ETT LAG I STHLM


kärlek <3



    VART ÄR MIN MÖSSA?? R.I.P min mössa om jag inte hittar den..


Kommentarer
Postat av: Roland Söderort

mjauu drick glögg

2008-11-20 @ 19:14:48
Postat av: Cassandra

Blää på djurgården ;P hahaha :D

2008-11-20 @ 19:21:04
URL: http://weareyoungaparents.blogg.se/
Postat av: Katia

HAHAHAHAHA Så jävla sjuka ungar!

2008-11-23 @ 18:10:59
Postat av: fläcken

fuck glögg. BÄRS!!!

2008-11-23 @ 18:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0