Hockeylängtan!

Idag är ingen vanlig dag för idag var det kisskallt när jag vaknade! Jag trodde jag skulle dö! var som att ligga naken på grönlandsisen (kan jag tänka mig)! fy faan va kallt det var måst efan gå och klaga igen och säga att jag faktiskt fryser ihjäl och att om jag vill ha så kallt kan jag lika gärna springa runt naken i området hela dagarna :O

Vanlig dag på praktiken.. det snöade idag mitt på dagen men sen övergick det till regnsnö och sen regn igen.. nu är det snorhalt ute för nu är allt is på marken..

Gick ut på promenad med min granne efter maten.. hon har en pojkvän från schweiz.. han är trevlig men lite udda.

Vi gick förbi en fotbollsplan.. usch vad jag saknar fotbollen.. borde kanske hitta ett korpen lag här i u-sala!

ÅÅÅ förresten! det var bombhot igår på ett köpcentrum typ 100 m från där jag gör praktik och idag rånade någon banken :P HAHAHAHAHAH jag flyttar från sthlm till hålan Uppsala och det händer fan hur mycket som helst här :p

Missade ännu en hockeymatch idag :( jag blir tokig måste ha min hockey varje vecka =( ska iaf följa med till Gävle nu som det ser ut.. =) får leva snålare än vanligt den här månaden (om det går)..

Sitter och lyssnar på julmusik och har massa ljus tända :) myyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyys

HAHAHAHAHAH gjorde sån där yearbookgrej inatt:p askul...

                                     

Vad tycks? :P

Kommentarer
Postat av: María

säg till mig om du springer naken i området så jag kan kolla haha :P

2008-11-18 @ 22:36:21
URL: http://marialatina.blogg.se/
Postat av: sosso

Sv:

HAHAHAHA ska jag göra

2008-11-18 @ 22:55:49
URL: http://idiotsosso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0