Ge mig mer jul!

SNÖÖÖÖ!!! I morse när jag vaknade snöade det som bara faaan!! yees :) äntligen kommer snön.. och japp.. där försvann den igen.. hahah varför kan det inte bara komma snö som stannar lite.. jag vill ha snö och julmys nu!!
Finns det nått bättre än att bara sitt ainne och mysa och titt at genom fönstret och det är flera meter snö?

Jag var och fikade hos farmor idag :) jag fick en adventsljustake av henne.. nu kan jag också ha jul hemma =)


Igår umgicks jag med familjen nästan hela dagen.. Vi åkte runt och kollade på lite möbler, mamma vill köpa nya möbler hem.. när vi var på Europamöbler i Åkersberga hittade jag en perfekt grej till mig :) en slags saccosäcksfåtölj :P min syster tog bild på den.. Den var gryyyyyyyyyymt skön!

Ska nog skaffa mig en sån.. de hade bara röda och gröna kvar och jag vill ha en svart så det får bli vid ett senare tillfälle jag införskaffar den..


Min farbror och hans familj var här på middag igår.. det var jättetrevligt som vanligt. Efter middagen och kaffe och allt skit drog jag och syrran in mot stan för att partaja lite..


Michelle hoppade på vårt tåg och vi begav oss till skeppan där vi träffade lite andra crazy-cutepeople :)


Syrran och jag och Mich drog efter ett tag och droppade mich vid Grottan sen hoppade vi in i en taxi och drog till Lokal där vi mötte Christos och Robban-Bobban! Trevligt att träffa dom små liven igen :)


Nu är jag trött som ett as efter allt rännande idag men mamma och pappi har lovat att vi ska äta kebab =) wooop woooop
Sen bär det av till uppsala brumm brumm


Kommentarer
Postat av: Roland Söderort

http://www.youtube.com/watch?v=CwxN9NkaJUA



skål

2008-11-17 @ 17:58:18
Postat av: Anonym

du är sjuk sosso, hur fan kan du tycka om julen och snö

2008-11-17 @ 18:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0