Destination: Värmlands

Igår var en skön dag! Upp tidigt som fan för att åka till pratiken och vara med på idrottslekion...
Jga har världens bästa affärsidé! Jag ska starta träning som är exakt som i idrottslektonerna i skolan.. Man ska kunna testa påalla möjliga olika grejer så att man får gör allt mellan redskapsgymnastik till boxersize.. underbaaaart! jag saknar högstadiet där man hade gympa och fick göra massa olika saker!

Jag betsämde mig för att jag slutade kl 12 igår :p jag åkte hem mot sthlm för att hämta lite saker.. fikade med mamma sen blev det systemet.. hittade en öl som görs på åland:) jag blev jätteglad.. för er som inte vet så är min mamma från åland och vi har massa släkt och kompisar plus hus där.

Efter systemet åkte jag hem och hämtade lite saker.. sen åkte jag till Electraskandia och hämtade ut ett våffelgärn :) wohooo nu kan jag göra våfflor och det ska jag fan göra också =) maria är påväg hit sen blir det våfflor för hela slanten.. jiiiihaaaa =)

jag åkt ehem igen och hämtade en kupevärmare för i mitt rum är det laserkallt så nu kommer jag inte frysa mer :)

Vid 17.30 åkte jag in till stan och hämtade Charlotte.. vi handlade sushi =) det var jättegott det var så längesen jag åt sushi, hade nästan glömt bort hur det smakar.. I'm still crazy inlove with Sushi :p

Jag jorde mig iordning och sen bar det av mot Värmlands..

Det var mycket dans inatt :) har saknat det.. Jag träffade Christian, Niko och Charlotta(tror jag hon heter).. Christian var dunderfull som vanligt ;) hoppas han mår bra idag..

Charlotte hittade någon hunk på dansgolvet sen var hon fast.. Då träffade jag Mats och hans kompis.. Vi hade jättetrevligt och dansade och pratade och drack öl :) allt som det skulle vara.. efter ett tag fick jag sms från C som sa att hon skulle åka hem till killen hon hittade :p hahaha lyckans ost ;o

Sen blev klockan stängning och vi gick och hämtade ut jackorna och tur var väl det för där stod min granne.. wohoo nu har jag någon att åka hem med jiippiiie!

Vi följde Mats och hans kompis till Burger King och sen gick vi till bussen för att åka hem.. Vid bussen stod E och hennes kompis så vi var massa folk som skulle till Flogsta.. När vi kom hem åt vi lite och snackade massa skit.. det blev en sen sänggång men det var det värt!

JAG HADE JÄTTEKUL IGÅR, TACK ALLA SOM VAR MED =)

pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0