ÅNGEST 3000

Vilken helg! I fredags var jag jätteduktig och gick upp klockan 7 för att käka lite frukost, köra syrran till ksolan och sen börja plugga.. Det gick faktiskt ganska bra att plugga och jag var riktigt stolt över mig själv vid lunchtid då jag begav mig till mammas jobb för att käk alite födelsedagslunch med henne.. GRATTIS MAMMA =) Sen åkte jag till ICA och köpte godis så jag skulle orka fortsätta plugga :p vid 2-tiden var jag klar med 3 av 4 uppgifter och kände mig nöjd för dagen. Jag tog det lite lugnt och kollade på tv sen ringde jag E för att få lite sällskap då jag skulel till centrum för att hitta en ny kjol :) Och en fin kjol hittade jag :) är jättenöjd med den söt men ändå lite sexig ;) Jag köpte med mig mat och åkte hem för att käka och fira mammas födelsedag, syrran var på kryssning och pappa i London så det blev bara jag och mama. Det var jättemysigt :) Sen blev det hbyta om och bege mig hem till min söta andré för att fira att han har muckat från lumpen :) grattis där också babe eller vad man nu säger!

Jag fick träffa hans mamma och pappa och lillasyster DET VAR LÄNGESEN!

Vi åkte sen till Albin där de skulle ha dödsfest, minst 24 öl skulle alla dricka tydligen någon slags tävling:p Vi stannade inte så länge sen åkte jag biff, jamala (sorry för stavningen) och andré in mot stan för att gå ut på krogen.. men dte blev inget för min del. klockan han bli så mycket innan vi bestämde vart vi skulle och då blev jag för snål. Så jag åkte hem och sov :)
I går var det hockey som gällde.. jag mötte malin, pelle och martin för att dricka lite bärs och kolla på innebandy. Sen begav vi oss mot globen, mötte upp perre på vägen och hämtade ut biljetterna sen var det kvarnen som gällde. Några öl senare och matchen var igång och nu pratar vi inte mer om den.. Malin och jag gick och käkade och sen gick vi till kvarnen där vi bytte om så vi blev sååå snygga så! Senare på kvällen begav vi oss till skeppan där det blev vingligt för min del. Fyfan vad man gör saker man inte borde på fyllan! USCH USCH USCH vad dum man kan bli! Jag begav mig hem ganska tidigt för att slockna som en klubbad säl!
Idag har jag bara varit sliten som ett as och haft dunderångest! Tack för mig jag kanske går och hänger mig nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0