04-släpp på Norrlands och full islänning

Lördag blev städning och försök till plugg och en kväll med ölen som bästa kompis. Jessika och Maria kom hit och höll mig sällskap och förade lite.. Jag skulle till Norrlands på 04-släpp med Christian och hans vänner. C den smarte fan skickade sms när det var 2 min kvar till bussen skulle gå och jag stod med ena ögat sminkat. Jävla stolpskott Christian! Så jag och Jessika tog nästa bussen och jag följde med henne till henne ut och mötte upp hennes kompis för att ta en öl, jag har typ aldrig träffat en människa som pratar så grov göteborska i hela mitt liv. Sak samma.. sen begav jag ig till norrlands och fick springa och leta upp christian på dansgolvet.. Det tog inte mer än en timme innan ett ölglas kom flygande i luften som tarzan och träffad emig rätt i pannan så öl rann ner över ansiktet, håret och ner längs ryggraden på mig :O FYFAAAAN va jobbigt det var, visst jag gillar öl men inte som rinner över hela kroppen när man är ute på krogen.. suck jaja.. det var ju inte mer än att dansa vidare. Jag stannade till kvart över 2 då jag fick lite sällskap av christian till bussen.. väl vid busshållplatsen mötte vi en sjuk islänning. Han var dödsfull och sprang runt och kastade snöbollar på alla.

Idag har jag pluggat ärschlet av mig!! Jag har fan skrivit 4 sidor idag är meganöjd :) Maria och Jessika kom hit och kollade på tv.. det var najs att ta det lite lugnt och bara umgås utan några krav :) Ska nog göra det oftare:p

Aaah just det! Jag är värsta kebabstronningen.. gjorde egen kebab igår och det var jättejättegott :)

oroar mig lite för om jag kommer komma iväg med bilen imorrn tills kolan den är väl totalt insnöad stackare.. jaja det återstår väl att se om den lever imorrn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0