Liten uppdatering

I torsdags fyllde Donna år :) hon bjöd på pannkakstårta, smrrigt som fan, och lyckades övertala mig att dra till Stocken :) Vi gick dit och dansade stjärten av oss sen drog vi hem :) Det var trevligt tack Donnish :p

I fredas sov jag läääänge sen gick jag upp och fixade och donade lite, vek lite tvätt eftersom jag tvättade i torsdags (guldstjärna till mig)  =)  sen packade jag mina saker och begav mig till Sthlm.. Jag käkade middag med syrran sen drog jag in till stan för att möta elin och bege mig till dagens jobb, servitris på drinkkväll på östermalmsgatan. Det var trevligt som fan att träffa elin och lättförtjänta pengar.. man började sakna grekland och servitrisjobbet på Asteria som fan!!

Jag fick sms från Siri som skrev att Snoppen var i stan :) wohooooo Jag begav mig till April för att säga hej och sen åkte jag hem för att sova eftersom jag skulle upp och köra bil tidigt på lördagen..

Igår steg jag upp vid kvrt över 7 för att kasta på mig kläder käka kaffe och bege mig till Grisslehamn oc h destination Åland, på färgan tog jag med mig datorn och läste en tråkig pdf-fil om värdegrunden.. Framme på åland åkte jag och syrran till stugan för att byta om och tillsammans med mammi och pappi åka till Silverskär för julbord med moster och kusin :) Konstigt kändes det att åka motorbåt mitt i vintern:p Maten var underbart god och jag gick nog pp 2 kg.. I lovw julmat!! Jag hade lovat att köra hem sen så jag drack ingenting så när det blev dags att åka hem körde jag mosters bil till stan för att lämna av kusinen hos hennes kompis och sen åka hem till min moster där vi mötte upp resten av familjen. Jag tog bilen och åkte till Patrik. Patrik hade några kompisar hemma och tittade på film.. sen åkte vi till Rökka,.. =) finsk korv is the shit!! Sen var det bara att hämta upp mamsen och papsen för att åka hem och sova..

Precis när jag hade somnat ringde Jimmy men jag pallade inte svara och en halvtimme efter det ringde Richard det aset! Jag sov vidare och idag har jag spenderat min tid på en färja melln åland och sverige...

När vi kom hem till sthlm igen gick mamma och jag på en promenad det var mysigt så nu har jag bestämt mig för att gå till skolan imorrn för att vara lite nyttig.. men jag måste nog gå redan kl 7 så jag vette fan om jag orkar :p

I helgen blir det party!! På fredag ska jag käka pannkisar med korridorskamraterna sen till sthlm och träffa kompisar och på lördag blir det Gävle för hela slanten!!! wohooooo

PEPPAD SOM ETT AS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0