Grymt

Nu var det ett tag sedan jag skrev.. äsch jag tycker ändp jag är duktig:p Sitte rnu och läser en massa skit om kunskap, blö vad tråkigt jaja.

Igår lämnade jag in min hemtenta.. aaaaaaaah ångest. Precis efter att jag lämnat in hemtentan ringde min syster och undrade om jag hade hört att pappa hamnat på sjukhus. HJÄLP tänkte jag, men det verkar bra nu i alla fall.. tänker på dig pappa! <3   Men eftersom det var dags att fira inlämningen av tentan kom Charlott ehit och käkade middag och förade lite, sen begav vi oss till Snerikes för askalasparty! Det var jättetrevligt vi dansade stjärten av oss och kollade på konstiga människor. Lite senare kom Donna och Christian dit men Christian försvann som vanligt så vi dansade vidar elite med Donna tills vi kände att det var dags att åka hem.

Maria lånade min datorn eftesom hon inte har Word på sin så hon satt hemm ahos mig hela kvällen och skrev klart sin hemtenta, duktig flicka =) Så jag fick låna hennes busskort, det var snällt! Tack M!

När jag kom hem mötte hon mig utanför porten och fick sitt busskort, vi snackade ett tag sen gick jag upp och la mig!

Imorse vaknade jag av att jag fick ett sms från Specsavers, mina glasögon har kommit.. wohooo nu kanske jag kan börja se nått :p Ska åka och hämta dom ikväll och hälsa på pappa lite kanske :)

Just det, har varit på jobbintervju idag också.. han var jättetrevlig och sa att om jag inte får det här jobbet så kan han troligtvis fixa nått annat åt mig =)

Nu ska jag fortsätta läsa sen åka till Sthlm.. börjar 8.15 imorrn.. uuuusch

Sist en vacker bild på mina bäbisar :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0